vi kör på ett sånt här

SENASTE:
Dryck: äcklig jucie
Telefonsamtalet: Anna syster
Sms: orkar inte springa och hämta mobilen
Sång du lyssnade på: Ulrik Munther - my own little heaven
Gången du grät: länge sedan

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: nejdå
Varit otrogen: absolut inte
Varit kär: ah
Förlorat någon speciell: inte förlorat upp till hundra
Varit deprimerad: njah
Varit så trött att du somnat sittandes: har jag säkert

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: jodå
Fått ditt hjärta krossat: njae
Skrattat så du börjat gråta: absolut! min fritid det
Träffat någon som förändrat ditt liv: jao ♥
Insett vilka som är dina äkta vänner: typ
Fått reda på att någon har pratat om dig: typ ja,
Kysst en kompis: njaoo

BLANDAT:
Hur många barn vill du ha: ingenaing, 2 kanske?
Vill du ändra ditt namn: inte just nu iallafall
Vilken tid vaknade du idag: typ vid nio, fast gick inte upp förrens elva (a
Vad gjorde du igår runt midnatt: satt här tror jag
Någonting som du längtar till: julen, sommaren, tisdag, ikväll
En sak som du skulle vilja ändra med ditt liv: inget som jag kommer på just nu iallafall
Vad lyssnar du på just nu: nu är det tyst för låten tog slut ;d
Vad gör dig irriterad just nu: en konstig känsla som jag har inom mig
Singel/Upptagen: singel
Tatueringar: jag är för putti än

DIN/DITT FÖRSTA:
Operation: har inte gjort någon (y
Piercing: öronen
Tatuering: jag har inte blivit äldre sen förra frågan
Bästa vän: min första? det måste ha varit Samira då
Sporten du spelade: fotboll tror jag
Husdjur: kaniner
Vaccination du minns: ingenaning
Förälskelse: min familj
Alkohol du drack: dricker icke, har bara smakat

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET:
Läppar eller ögon: beror på ju ;)
Kramar eller pussar: båda
Kortare eller längre: lika lång som mig eller längre
Romantisk eller spontan: öhm?..
Snygg mage eller snygga armar: mage tror jag
Tatueringar eller piercingar: tattu
Känslig eller inte: båda
Ragg eller förhållande: förhållande
HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: nejj
Tappat glasögon eller linser: har inte ens något av det
Haft sex på första dejten: oskuld
Krossat någons hjärta: antagligen
Blivit arresterad: njae
Dissat någon: mjo
Gillat din killkompis (mer än som en vän): njao

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0