vi alla har varit små någongång

2011-11-04


- När jag var liten var jag mer som en kille än en tjej.

- När jag var liten var skogen mitt andra hem. Var bara hemma till middagen och för natten.

- När jag var liten hatade jag färgen rosa. Vilket som jag fortfarande gör.

- När jag var liten var jag sjukt blyg. Men ändå en kaxig tjej.

- När jag var liten kunde jag äta flera kastruller med bara pasta i.

- När jag var liten drömde jag inte om att bli en prinsessa som det flesta andra, utan det var brandman eller polis som gällde.

- När jag var liten hade jag en livligt fantasi som jag levde i.

- När jag var liten hittade jag alltid på hyss och bus, så ingen litade på mig

- När jag var liten åt jag en brödsort så pass mycket att vi döpte om den för "Linneamacka" här hemma, och det säger vi fortfarande. Även att jag inte äter det så mycket. 

- När jag var liten var jag en djurälskare.

- När jag var liten var jag lik Lotta på bråkmakargatan, både med utsèendet och betèendet. Det sa folk som t.o.m inte kände mig.

- När jag var liten älskade jag att klä ut mig.

- När jag var liten "höll jag örat". Vet inte precis hur man ska förklara? Men det var istället för att suga på tummen.

- När jag var liten kunde jag inte säga R.

- När jag var liten lekte jag aldrig med tjejleksaker, utan med kill leksaker.

- När jag var liten var jag aldrig rädd om mig, och jag struntade för det mesta om det var farligt det jag gjorde.

- När jag var liten hade jag nästintill bara killar som vänner. Kanske någon enstake tjejkompis. 

- När jag var liten hade jag en vackar sångröst. Men den försvann när jag växte.

Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Nu finns vinnarna för dagens blogg uppe på bloggen!:D Kolla om du vann, om inte anmäl dig igen redan nu!:D Fast du som vann får såklart anmäla sig igen!:D



SPAM ÄR TILLÅTET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-11-05 @ 08:47:41
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0