vart är all snö?

2011-11-30

                           från 2010, vart är all snö nu då?

Har varit hemma nu i cirkus en timma. Bara slappat och kollat läget. Nu ska jag börja plugga stenhårt. Ska inte vänta allt tills kvällen som jag gjorde igår. Stort misstag säger jag bara.

Fast det är visst middag om några få minuter. Men jag startar nu ändå. Kommer antagligen inte vara så aktiv här idag då skulle jag tro. Men jag tänkte starta med en lite roliga 30-dagars listan ikväll. Få se hur det går till. Vi hörs iallafall gött fölk :)

Kommentarer
Postat av: HANNA

sv: tack så mycket! :D hur har dagen vart då?

2011-11-30 @ 18:47:45
URL: http://hannalovisasol.se



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0