vart ingen seg söndag idag inte

2011-11-20

Blev en liten mysig kväll ändå. Sitta med musik och tända ljus i sitt nystädat och om möblerat rum, och plugga. Det är inga farliga läxor att sitta och plugga på ikväll, bara idrotten. Kan väl den inte så jätte bra, men ska läsa genom den några få gånger till senare innan lampan släcks.
Duschat har jag också hunnit med. Och just nu kollar jag på Beck som går på tv. Fast tråkiga nyheter just nu. Och då springar jag hit som alltid.

Imorgon är det skola ännu en gång. En ny vecka, en ny start. Men som jag har för mig så är den här veckan rätts så slapp.

Måndag: bio med klassen.
Tisdag: vanlig dag, men inga jobbiga lektioner.
Onsdag: Halvstudiedag.
Torsdag: till Totebo med klassen.
Fredag: vanlig, men slappa lektoner.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej :) , ne jag jobbade hela dagen igår.. Var hela slut så somnade nästan på soffan vid halv 7 ! haha. Menmen, nu är det en ny vecka med nya tag, är du taggad för veckan som kommer :D ? Finns det något som du ska göra som du ser fram emot :D?



Kram Bea

2011-11-21 @ 08:29:50
URL: http://svettlukt.se
Postat av: sanashaba'

sv; Allt bra idag då?(:

2011-11-21 @ 13:42:44
URL: http://ssanashaba.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0