baka en kaka

2011-10-15

Har luggit i soffan och kollat på film. Ingen aning om vad den heter, knappt vad det var för någon film ens. Har bara sett den en gång tidigare. Men det var iallafall mysigt.
Innan de så fick Robin mig att baka lite. Var själv lite sugen på något sött. Så jag ställde mig i köket och började baka kladdkaksmuffing. Lyckade vart der med, härligt!

Nu ska jag ännu en gång läsa genom mina läxor. Och sedan blir det att snarka lite. Behöver samla ihop lite sömn i mig igen. Så vi hörs imorgon som vanligt :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0