Bella bus

2011-10-29


Nu blir det att börja städa Bellas bur. Så jobbigt, och så kommer det lukta hamster i mitt rum för resten av veckan. Blää. 
Vad hittar ni på där hemma då? Hoppas att ni är ute i det fina vädret. Jag ska även gå ut efter städningen, solen är ju framme. Kan bli många fina höstbilder.
Fast åt andra sidan kanske jag inte hinner. Vi måste nog börja med maten också. Det kommer ta fem timmar för oss att laga till den. Äh, får se hur det går med städningen och tiden osv. Hörs :)


Kommentarer
Postat av: sanashaba'

sv; hahah hatar sånt1 :(

2011-10-29 @ 15:05:55
URL: http://ssanashaba.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0