Dag 1 - Varför jag började blogga & hur jag började blogga.

2011-10-13

Jag började blogga för att en stort del av mina vänner hade bloggar. Och så ville de att jag skulle testa på det jag med och starta igång en blogg. Delvis så var jag själv lite nyfiken på det också. Men jag tvekade först i början och tänkte att det inte var min grej precis. Men jag körde igång med en blogg och det går rätts så bra hittills. Har bloggat nu över ett år. Men jag trivs med det och det är kul :)


ungefär såhär såg jag ut då jag startade bloggen... Lite skillnad ändå? Bilderna är tagna sommaren 2010 har jag för mig. Så det var ett tag sedan.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0