Dag 4 - Vart min drömresa går & varför.

2011-10-16

Jag vill resa överallt på jorden, alla möjliga länder. Arfrika, Kina, Hawaii, Grekland osv. New York och London skulle också vara grymt att hälsa på. Jag vill åka runt om hela världen och se skillnanden mellan alla länder och städer.
Men vart min absoluta drömresa går vet jag inte riktigt. Får man inte svara en Jorden-runt kryssning? hah. Men dit jag vill alla mest är nog till Afrika, Hawaii och någon stort stad. Afrika, för att se miljön och fotografera massvis på djur och sådant. Och sedan försöka leva i vildmarken. Hawaii för att få ligga på en vit strand hela dagarna och bada i blått hav. Gud så mysigt, ser allt framförmig. Och ha blommönstrade kläder på sig, hihi. Och någon stort stad till att shoppa loss på. Att man hade så mke pengar så att man inte behövde oroa sig för att det skulle ta slut. Springa där affär från affär. Men massvis påsar i händer osv. Det skulle vara härliga resor allihoppa :)



 


jorden-runt resa


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0