Dag 6 - Något & några jag saknar.

2011-10-18

Eftersom att kvällen har kommit in nu, och att jag är trött och sliten, så tänkte jag inte skriva så mke i det här inlägget men istället visa vad jag saknar på bild.

För det första så saknar jag Sommaren 2010 grymt mke. Det var egentligen inget märktvärdigt med just den sommaren. Men den blev bara så perfekt, nästintill. Och jag vill bara spela upp den igen och göra den ännu bättre. Det är en sommar som jag kommer minnas länge.

Det andra jag saknar är mina tre vänner Moa, Linnea och Emelie. Det var ju inte länge sedan jag skrev om dom i den här 15-dagars listan. Men det är tre tjejer som jag saknar grymt mke och vill bara få tillbaka igen. Har inte precis förlorat dom, men vi träffas inte lika mke längre.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0