Dag 7 - Hiss & Diss

2011-10-22


Jag hissar först er! för att ni har blivit så aktiva här som besökare och ni har börja kommentera mycket. Och jag ser att satsiken stiger. Vilket som jag älskar, tycker är super kul och vill att ni fortsätter med.

Jag hissar kvällar med de man älskar. Man sitter tillsammans och myser. Hittar på något som t.ex filmkväll, bowling, grilling osv. Jätte mysigt!





Jag dissar på mornarna när man öppnar ytterdörren, och det kommer en kall vind rakt in i en. Man vill vara vända, slänga av sig ytterkläderna och hoppa i säng igen. Usch, hatar verkligen kalla vintermornar.

Jag dissar alla överdrivna fjortisar. Som dränker sig i brunkräm och smink. Och som inte har något liv utan trackar ner på andra oskyldiga barn som är normala. Så att de ska må lika dåligt som dom. Och som är överdrivna smala och bara säger att de msåte fortsätta att banta för att de är tjocka. Usch, hatar sånna typer.


 




 




 

 


Kommentarer
Postat av: JOSEFINE SIDEBÄCK

Det är kul med besökare som kommenterar (haha.. nu gör ju jag det!!) :-D

2011-10-23 @ 00:28:06
URL: http://josefinesideback.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0