dagen som är först till helgen

2011-10-21

Fredag ännu en gång. Bara jag som tycker att veckorna har gått fort på den sista tiden? Skoldagen har varit helt kanon idag iallafall. Mycket skratt och fnitter från mig. Märks att jag behöver en helg till att vila ut på, hah.
Vad händer hos er i helgen då? För min del blir det väl att ta lugnt. Plugga på prov och kanske träffa några bekanta. Får se vad helgen bjuder på.

Imorse när jag kom utanför dörren så såg jag att världen var vit av frost. Väldigt kallt ute, usch. Och så kom ju inte bussen på sin tid. Så fick stå där och frysa i mina tunna sommarkläder. Nu när jag skulle hem igen, så såg jag snö på marken? Säg inte att vinter redan kommer. Jag måste ju få tid till att värma mig och äta upp mig lite. Usch ;o

Kommentarer
Postat av: Klara

Sv: okej, mysigt det med ju ;) samma här! :D

2011-10-21 @ 15:03:30
URL: http://klaralinnnea.blogg.se/
Postat av: Klara

sv: ja, precis! :) allt bra annars då? :D

2011-10-21 @ 16:08:19
URL: http://klaralinnnea.blogg.se/
Postat av: elin'

det är så himla gott!

2011-10-21 @ 16:40:19
URL: http://elinbostroms.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0