en mörk fredagkväll

2011-10-07

Två lite slarviga mobilbilder sedan baket.

Sitter just nu i tv- rummet med den delen av familjen som är hemma. Alltså alla förutom storebroder. Bakade kladdkaka till oss och nu sitter vi och myser på det framför Idol 2011. Jag bad Anna blogga till mig förut lite innan åtta för att jag inte hade tid. Har inte läst det än och hinner inte just nu. Men jag hoppas på att hon gjorde ett bra jobb iaf och att hon inte drev allt för mke med er.
Men jag såg att hon hade lagt upp en fruktansvärd bild på oss som små. Jag kan inte ens gissa på vilket år det kan ha varit. Skäms verkligen för den bilden, haha. Den var ju bara för mig och Anna, det var ju bara vi som visste om den och nu vet alla :o haha. 

 

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0