får bli en plugghäst nu

2011-10-12

Imorse när jag skulle till skolan så var jag stressad för att var nära att missa bussen, men ändå på ett glatt humör. Nu när jag kommer hem och är stressad för att jag har fått reda på att jag har massvis med prov innan höstlovet, så nu är jag på världens sämsta humör. Så min start på skoldagen var kanon, men helt kaos i slutet. Usch, det här känns inte alls bra. Känner mig jätte stressad och nervös inför alla prov.


Nu försöker jag iallfall fixa lite med att besälla skolfoto och sådant. Det ska ju alltid strula med familjen Zeijlon så det har blivit ett fel. Fick inte hem något papper från posten som man ska fylla i med, och alla mina klasskompisar har redan fått hem skolkatalogen förutom jag. Så jag började misstänka och fick reda på att det har hänt något fel. Så får hoppas att det inte är försent att beställa nu utan att jag hinner och få det :)


 


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0