fia med knuff

2011-10-23

Den här söndagen vart ju kanon. Söndagar brukar alltid annars vara så sega och tråkiga. Men det blir ju till det man gör det till. Och snart är den över, synd det. Har iallafall haft det jätte kul.

Just nu har jag nästan precis vaknat. Känner mig rätts så nyvaken. Har luggit i soffan och stort sett sovit. Är jätte trött, och jag förstår inte varför. Jag har fått min sömn som jag ska?
Har iallfall under kvällens gång haft det mysigt med familjen. Har haft trevligt med sällskapsspel som fia med knuff, hah. Och kollat på Gustavsson 3 tr, första gången för mig. Det var en väldigt underhållande serie.

Har även fått lite läxor gjort. Religionen är klar, härligt! Med en väns hjälp, hah tackar. Svenskan därimot, har jag inte kommit så jätte långt med. Vilket inte är så bra. Men ska läsa genom den nu och sedan imorgon. Är redan godkänd i svenskan och det är inget som hon kan göra åt. Så får se hur det går :)


Kommentarer
Postat av: emmi

Härligt! Min söndag har varit superbra. Lite tråkigt med mycket plugg bara ^^ kramar

2011-10-23 @ 21:58:49
URL: http://fashiontwisted.com



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0