Godnatt inlägg

2011-10-26

Har nu luggit i min säng och halvsovit samtidigt då jag har pratat i tele med en tönt. Han är så irriterande och störande. Och när han började sjunga en godnattlåt till mig så la jag bara på. Haha, orkar inte höra han som väcker hela staden.

Men ska gå igen. Lägga mig ner i sängen, och så får jag se om han ringer mig ännu en gång? Han försöker även att få med mig på konfermationen. Vilket som jag inte har någonaning om hur jag ska göra med? Det är inte precis min grej, allt med gud, jesus och att gå i kyrkor. Men det låter skoj med allesammans eftersom de gör det roligt. Får se vad framtiden bjuder på :)

Men godnatt på er allesammans. Så hörs vi ännu en gång imorgon.



Kommentarer
Postat av: Malcolme lule

Du borde inte ha lagt på när jag sjön för att jag sjunger ju så fint ;o HAHA

Och du borde verkligen gå på komfermation det är hur skoj som helst :D .... fast lite drygt ibland, fast ändå du borde gå :D :D

2011-10-26 @ 23:32:54
Postat av: Benita Fransén

har ny bloppis med ruskigt billiga priser, kika in :)

2011-10-27 @ 01:10:21
URL: http://kikibenchaa.blogg.se/
Postat av: jessika

tänkte tipsa om min tävling, du hittar den under kategorin EVENT! kramar på dig sötnos :)

2011-10-27 @ 07:07:44
URL: http://kallasjessika.blogg.se/
Postat av: A.L

svar: allt är jätte bra, tack :) själv?

2011-10-27 @ 13:34:10
URL: http://stockholmtomarbella.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0