H Ö S T L O V

2011-10-28

Höstlov nu, äntligen. En hel vecka utan att behöva gå upp tidigt om morgonen. Utan bara ligga kvar och veta att man inte har en massa tråkiga lektioner framför sig. Delvis har jag ju plugg att göra. Men de kör jag på sista helgen på lovet. Det är då det är Halloween är va? har inte så bra koll, eller är det den här helgen? Eller nästnästa helg?

Men jag kommer faktiskt sakna det lite. Inte precis självaste skolan, men mina töntar som lever där. Våra roliga raster tsm om ingenting. Får se till så att de bokar in mig i deras lov :)

Min dag har iallafall varit kanon. Har varit på ett extra bra humör. Eftersom jag inte kunde vara så busig och sprallig igår. Men det tog jag igen idag istället. Jag är pigg och glad :D

Kommentarer
Postat av: sanashaba'

sv; jag ska nog träffa massa gott folk o sånt! själv?(:

2011-10-28 @ 17:19:37
URL: http://ssanashaba.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0