I love you so..

2011-10-07

Då blir det väl att ge sig iväg. Vart inte en sån lång och skönt dusch för mig. Stressade lite och så tog varmvattnet slut. Kameran tar jag självklart med. Så jag ska vandra lite i stan i Kalmar och fota samtigt som jag går och shoppar lite. Härligt!

Men vi hörs. Tror knappt att Marie tar med sig datan. Jag vet inte ens om hon har en bärbar? xd haha. Men ha det så bara nu i helgen och ikväll. Ta det lugnt med er så ses vi imorgon. Hejdå :)


en bild till er från senaste gången i Kalmar i somras. Det var tider det som man saknar! ♥

Kommentarer
Postat av: Vendela Åstrand

Sv: Haha, nee. Men jag tog liksom den finaste bilden av alla, och när man zoomade in så såg man att alla såg ut såhär: ":-o". Jag undrar vad vi sjöng...? xD

2011-10-08 @ 19:12:41
URL: http://vendiidenfina.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0