jag lyckades komma upp

2011-10-04

Blev inget mer inlägg igår. Är ledsen för det. Men jag var upptagen med att plugga och sedan umgås med min syster. Känns som att vi inte hade träffats på en evighet. Och det hade vi knappt heller.

Men nu är jag uppe igen. En vän har lyckas få ur mig ur min stora och varma säng. Han har ringt och smsat som en galning. Så det blev att jag blev piggare och piggare. Sedan var det ingen mening att ligga kvar.
Har precis ätit upp min frukost nu. Och ska vandra vidare till badrummet och stå där resten av morgonen.

Idag så har vi någon mattedag i skolan. Vet inte om jag har sagt det innan? Men vi ska spendera hela dagen med bara matte. Känns inte så roligt. Vi slutar tidigt. Som en fredag, i det har fallet är runt halv två. Så vi hörs då! :) hejsvejs.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0