jag ser det regnar jag ser det regnar

2011-10-10

Usch vilket ruggigt väder. Vill verkligen inte att hösten ska komma. Och vintern efter det. Utan vi kan väl köra med sommar nu på direkten?
Har klätt på mig med många tjocka lager med kläder på. Brr vad kallt det är. Tänkte faktiskt snart gå till mitt rum och bädda ner mig i ett stort mysigt täcke. Och kanske ta fram en bok eller tidning.

Skoldagen har iallfall varit helt okej. Humöret har varit som vanligt, strålande sol. Lektionerna har väl gått bra osv. Men nu darra jag sönder snart, usch! Vi hörs senare :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0