kalla kylan påväg

2011-10-14

Jag har olika tankar när det gäller om att vintern är påväg. Jag längtar tills det bli advent och man får sjunga julsånger. Det känns så härligt och det är som att man blir liten igen. Idag på musiken så satt jag med mina tjejvänner och sjöng på en massa julsånger :') Sedan ser jag framimot den fina vita snön på marken som gör det så mysigt, och ljusstakarna i fönstern. Och kvällarna med familjen med lite julgodis. Det är så mysigt.
Det ända som förstör allt är kylan. Usch på den. Och vi har kommit in i den jobbiga kylan också. Då det är svinkallt för att man inte har tagit fram vinterjackan än. Måste nog göra det strax.

Har stått i köket nu och hjälp till lite halft med maten. Och den stort strax på bordet. Eller den gör det nu rättare sagt. Så vi hörs åter igen :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0