känner mig stolt

2011-10-04

Då har jag svalkat av mig och stått i duschen i en halvtimma. Gud så skönt. Nu blir det bara att föna håret och borsta genom det. Sedan blir det att bädda ner sig i sängen och läsa genom svenskan. Sen är det dax för lille mig och släcka lampan.
Jag är så stolt över mig själv. För jag lyckades läsa ut den där boken nu, äntligen. De var på tiden då den tog slut. Syskon Kärlek: en väldigt bra bok men inte någon favorit. Skulle nog passa in på tjejer mest runt 13-18 år åldern. Men det går lika gärna bra för killar att läsa den. Alla tycker väl inte som mig? :)

 

Men vi hörs imorgon igen. Inte för att jag tror att det är så många som sitter och läser min blogg nu?.. men Godnatt.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0