måndag förmiddag

2011-10-31

Sitter här och planerar och planerar. Det går inte som jag hade tänkte på torsdag och fredag. Vi kan typ inte vara hemma hos någon. Det är bara hos Izza kvar ungefär. Och henne har jag inte ens snackat med om det här. Har inte fått tag på henne på något vis. Men får se om allt det här löser sig.

Nu, eller strax ska jag ta och duscha håret. Om ni har läst inlägget under så ska jag ju dra till A-rum till några bekanta. Var länge sedan jag träffade som, och länge sedan jag träffade mamma. För att hon jobbar så mycket just nu. Så jag tänkte att hon och jag kunde hitta på något när hon slutade jobbet. Och så vart det att åka till vännerna.
Vi ska ju umgås imorgon med. Asså jag och mamma. Tillsammans med Anna och Shellby. Vi vet inte rikgit än vad vi ska hitta på. Vi måste göra något som en hund kan vara med på iallafall, hah.


ni får en urgullig bild på vovven :')

 


Kommentarer
Postat av: rebecka -

sv: jätte roligt att du är med! :D

2011-10-31 @ 13:02:09
URL: http://rrebeckan.blogg.se/
Postat av: rebecka -

sv: okej, håller utkik! :)

2011-10-31 @ 13:51:40
URL: http://rrebeckan.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0