ska fortsätta med NO nu

2011-10-26

Är det bara jag och min dator som krånglar. Eller kan inte ni heller komma in på facebook. Jag orkar inte med med massa krångel. Det räcker ju för min del redan !


Helloo! :) nu så är jag åter hemma igen efter en lång skoldag. Har faktisit haft en lugn och skön dag. Om man räknar bort mina utbrott som jag hade i slutet, vilket som jag har varje skoldag. Så ingen skoldag är lugn när jag är närheten.

Men jag har iallafall kommit igång med No plugget nu. Har snott en väns antecknigar, så det är bara att sätta igång och nöta dom. Sedan har jag fått ur språket ur en del av mina vänner genom att berätta svaren till proven. Det är så liksom att vi själva har fått välja frågor till provet. Vi har jobbat i olika grupper, och har fått skrivit ner tre frågor var. Så jag har några frågor förberedda som kommer på provet. Och läraren ser inte det som fusk precis, utan det var order från henne att jag skulle göra så. Så ingen kan anklaga mig till något :)

 


Kommentarer
Postat av: emmi

- Kul att du är med i dagens blogg. Hör av mig när vinnaren är utsedd.

Allt bra idag? :) Kram

2011-10-25 @ 18:31:14
URL: http://fashiontwisted.com
Postat av: emmi

- Kul att du är med i dagens blogg. Hör av mig när vinnaren är utsedd.

Allt bra idag? :) Kram

2011-10-25 @ 18:34:10
URL: http://fashiontwisted.com
Postat av: emmi

- Kul att du är med i dagens blogg. Hör av mig när vinnaren är utsedd.

Allt bra idag? :) Kram

2011-10-25 @ 18:41:36
URL: http://fashiontwisted.com



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0