skulle inte klara mig utan dig

2011-10-04

gamla bild ~


Kom hem för en halvtimme timme sedan. Det var trevligt att komma ut lite. Mötte upp Marie och Annerli (heter, stav?) och tog en fika med dom. Lite smått skoj att träffa dom igen. Sprang även på en massa andra gamla bekanta, som man sa några ord till.

Nu är jag iallafall hemma igen. Och sitter framför den här skärmen. Ska sitta här en stund till. Försöka få tag på alla mina vänner och prata lite om morgondagen. Blir att vara inne i stan halva dagen med klassen, så ah. 
Efter det så ska jag sätta mig och plugga svenska. Och så måste jag leta rätt på lite saker och fixa tills morgondagen. 

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0