snart fredag

2011-10-27

Helt slutkörd efter dagen. Vet egentligen inte varför, eftersom jag inte har varit så aktiv någonting. Har fortfarande känt av min "svimkänslan". Då jag bara ska falla ihop och inte se något. Har varit yr i huvudet hela dagen. Börjar komma tillbaka nu igen, urttråkigt och jobbigt. Sov en lång stund på eftermiddagen också. Innan maten för att jag var så yr och ont i huvudet.

Sitter just nu och har ett samtal med Izza på fb, om "kärlek". Hah, ska inte avslöja förmycket nu. Har även fått massvis av frågor från er, både här och utanför bloggen, om min kärlek. Har skrivit en hel del här på bloggen, som kan vara svårt att förstå och lista ut vad jag egentligen menar. Men jag kan börja med att jag vet inte om jag är kär, bara att jag kanske gillar än. Får en konstig känsla när jag är i hans närhet. Och jag har inte något på G med NÅGON. Utan jag bara hänger med vanliga killkompisar som vanligt folk. Stör mig på vissa, som tror att man är tsm så fort en tjej och kille kramas eller är med varandra på fritiden. Det är väl inget fel med det? När jag var liten hade jag typ bara killkompisar? Liksom vad är det som är fel. Har dom inget liv heller så att dom måste gå runt och snoka om andras bakrund och sprida ryckten? usch.

Nejmen nu är jag trött. Ska skriva klart med Izza om samtalet. Sedan göra mig ording för att nana lite. Och jag behöver nog mycket sömn efter min "svimmardag".

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0