svart&vitt

2011-10-24

en av favoritbilderna ~


Sista inlägget för ikväll skulle jag gissa på. Är inte så bloggusgen känner jag, men ändå glad :) Pluggandet kunde ha gått bättre. Jag gav upp för att det inte gick. Jag fattade ingenting av mina anteckningar från lektionerna, om vad jag menade. Jag såg knappt vad jag hade skrivit ens. Så går det ibland. Men jag får två hela lektioner imorgon, som jag kan köra hårt på. Plus kvällen hemma. Så jag får hoppas på att jag tar vara på tiden.

Nu ska jag gå och fixa mig för natten. Tvätta ansiktet, sätta upp håret, borsta tänder osv. Sedan ska jag bädda ner mig i sängen. Och försöka göra ett test på no igen. Och se om jag förstår mig på't den här gången. Vem vet, jag kanske fattar mera när jag är trött och utsliten.

Får se om jag får någon sömn inatt också. Får en känsla om att min vän, som ringer mig just nu om och om igen. Kommer fortsätta en bit in i natten för att få mig till att svara i luren. Vilka underbara vänner man har ! :')


Kommentarer
Postat av: A.L

fin blogg :) allt bra?

2011-10-24 @ 22:56:25
URL: http://stockholmtomarbella.blogg.se/
Postat av: Malcolme lule

2011-10-24 @ 22:59:54
Postat av: Malcolme lule

HAHAHAHAHAHA sa ju att du skrev för litet för att det skulle kuna vara läs bart :D och ja jag kommer säkerligen fortsätta med att ringa tills du svarar eller sms:a vänta du bara -.-

2011-10-24 @ 23:01:38
Postat av: emmi

Dagens bloggare är uppe och du kan redan anmäla dig till morgondagens!

Direktlänk; http://fashiontwisted.com/2011/october/todays-blogger-is-2.html#comment

För större chans att vinna, sänd flera kommentarer!

2011-10-25 @ 14:00:05
URL: http://fashiontwisted.com



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0