tusen diamanter finner jag i dina ögon

2011-10-30

Härligt kväll med massa skratt med syster. Har saknat våra stunder tsm grymt mke, känns som en evighet sedan vi träffade varandra även att vi bor i samma hus. Men nu fick jag uppleva minnerna med dig igen. 

Så det har varit en del av min dag. Hängt med syster och chillat. Alltid lika härligt. Nu tänkte vi baka lite tsm, chokladbollar blir det nog. Sedan ikväll blir det att glo på Beck filmen som går vid nio, eller om vi hittar något annat att glo på.

Just nu så sitter familjen och glor på Gustafsson 3 tr eller vad det nu heter? om jag skulle kolla på det också innan vi börjar baka :)  


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0