en fin bloggare

2011-10-22

Jag har fått min fina vän till att börja blogga lite smått. Eller ja, jag tror att det var jag iallafall? Men så nu har hon satt igång och börjat hon med. Ta en titt hos henne vettja. Tycker jag är en bra idè iallafall. HÄR har ni henne, Emmy Ahlkvist!



Kommer ihåg första gången vi träffades, och hur vi fick våran kontakt. Ingen kan ta de minnet ifrån mig, vill köra om dagen igen. Ingen kan byta ut hennes plats, hon är en speciell människa för mig. Om jag förlorar henne, förlorar jag en bit av mig. Och det är sanningen. Det är nog bara hon som vet vad jag egentligen menar med det. Hon kom som en chock till mig! ♥


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0