en rolig fredag

Namn? - Linnea Zeijlon
När fyller du år? - 11 Junij
Några piercingar? - hade i öronen
Vad har du på dig just nu? - strumpor, leggings, linne, tjockärman och underkläder
Vilken årstid är bäst? - sommaren skulle jag tro
Är du singel? - ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - ingenaning, tror inte så
Hur många har du varit riktigt kär i? - runt 2-3
Är du kär just nu? - inte precis
Vem vet allt om dig? - ingen alls ! men mest syster skulle jag tro
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? nja, skapligt
Vad har du gjort idag? - skolan o sovit
Har du varit glad idag? - absolut ! :)
Har du varit ledsen idag? - nejj
Har du gjort något bra idag? - jag tror så
Vad ska du göra nu? - göra klart det här
Har du gjort något dåligt idag? - ah, tyvärr
Vad har du ätit idag? - mackor
Har du duschat idag? - ja
Är du trött nu? - väldigt !
Vad händer imorgon? - bli frisk
Går du i skolan? - ja
Har du varit i skolan idag? - ja
Hur mår du just nu? - sjuklingen
Vem ringde dig senast? - öhm, Mallle kanske?
Vem ringde du senast? - mamma skulle jag tro
Vem sms:ade till dig senast? - Emmy
Vem sms:ade du till senast? - Moa
Är du hungrig nu? - nejdå
Vad är klockan nu just nu? - 16:03
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - facebook, blogg.se och youtube
Har du sminkat dig idag? - ja
Isåfall, vad för smink? - foundation  och mascara
Lyssnar du på musik just nu? - ja

Isåfall, vilken låt för tillfället? - Green day - American idiot
Har du fler än 4 linnen? - ja
Har du fler än 3 jeans? - ja
Har du fler än 5 tröjor? - ja
Använder du mascara? - ja
Använder du ögonskugga? - nej
Använder du kajal? - nje
Använder du hårspray? - inte så ofta
Använder du mousse? - nej
Använder du deodorant? - ja
Använder du bodyspray? - nä
Använder du parfym? - ja
Använder du läppglans/läppstift? - nej
Använder du brunkräm/foundation? - ja
Använder du rouge? - nej
Uppsatt hår eller hängande? - båda
Plattar/lockar du håret varje dag? - nejj
Duschar du varje dag? - näst intill
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - nä
Är du kär just nu? - har inte ändrat mina känslor sedan förra frågan...
Har du kysst någon idag? - ne
Har du ett förhållande? - nej
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - varför skulle jag?
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - båda har ju negativa och positiva saker
Är du en bra pojk-/flickvän? - bestämer väl inte jag
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - vill jag nog inte säga
Hur gamla va dina föräldrar när dom blev tillsammans? - öh, ungdomen?
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - hah nej?
Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet? - inget speciellt med det
Har du fått en kyss den närmsta veckan? - nej
Vem tillbringade du minst två timmar med idag? - alla i klassen? xd
Vilken är den senaste filmen du sett? - Jönsson Ligan tror jag, haha
Hur lång är du? - 167 kanske..
Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: ditt prisavtal är avslutat då... osv, från telia
Föredrar du att ringa eller skicka sms? - båda nog
Är dina föräldrar gifta eller skilda? - de har aldrig gift sig
När såg du senast din mamma? - imorse tror jag
Icke godkänt i något ämne? - inte fått betyg än
Mvg i något? - har fortfarande inte fått betyg än
Vilken är din favoritplats? - just nu, sängen och datan
Vilken plats föredrar du minst? - jadu, busshållsplatsen... ;d
När vaknade du idag? - halv 6
Vart tror du att du befinner dig om tio år? - ingenaning
Hur stor är din säng? - lagom
Vad sover du i? - tröja och trosor
Hur många kuddar har du i sängen? - 4-6
Var har du bott/bor? - vid gladhammar ungefär
Tycker du om kinamat? - nej
Tycker du om kaffe? - nej
Vad dricker du helst till frukost? - juice eller inget på vardagar, oboy på helgen :')
Kan du spela poker? - nej
Känner du någon med samma födelsedatum som dig? - min kusin (y
Vill du ha barn? - nej, inte nu
Kan du några andra språk än svenska? - engelska och sedan några få ord på spanska, hahah
Har du någonsin åkt ambulans? - nä
Föredrar du havet eller en bassäng? - sjö
Vad spenderar du helst pengar på? - kläder osånt
Är du cool? - haha, självklart
Kan du rulla med tungan? - öhm.. ?
Vem är den roligaste människan du känner? - haha Izza maybe?
Vad har du för ringsignal? - Green day skulle jag tro
Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - haha ja faktiskt
Vad har du närmast dig just nu som är rött? - en tröja
Kan du byta olja på bilen? - har inte testat
Vilken var den senaste boken du läste? - Syskon Kärlek
Har du msn? - jadu
Dansar du i bilen? - hahah såklart
När var du i kyrkan senast? - några veckor sedan typ
Hur många hål har du? - ...?
Har du någon tatuering? - nej
Gillar du någon just du? - kanske...
Har du provat droger? - nej
Röka eller snusa? - inget :)
Vad är ditt mobil nummer? - 0730622126, interssant?
Vad ska du göra ikväll? - sova, plugga och tv
Har du några syskon? - två äldre
Hur mycket pengar har du på din mobil? - 1,29 kr

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0