vintern rullar in

2011-10-30

Skulle säga att det var sista dagen i månaden nu. Men det är ju det inte, en dag kvar. Halloween dagen är ju kvar. Har tagit reda på att det är imorgon. Hah, kände mig väldigt efter när jag inte ens visste när Halloween var.

Nu är vintertiden inne också. Fick panik när jag såg att klockan var halv tolv då jag gick upp "i morse". Men sedan kom jag på att jag hade glömt ställa tillbaka klockan. Så då hade hon bara blivit halv elva. Vilket som var på gränsen försent till att sova till. För man skulle ställa en timme tillbaka va?
Familjen har varit så snäll så att de har ställt tillbaka alla klockor. Så att de inte har glömt något. Och med det slipper jag bli så förrvirad ;)



Kommentarer
Postat av: jaqueline

Jätte fin blogg!

Lust att göra länkbyte? :)

2011-10-30 @ 14:50:31
URL: http://jaquelinesynnove.blogg.se/
Postat av: diana

sv: dom är la helt okej, typ 6 av 10 :)

va tycker du om dom då?

2011-10-30 @ 15:18:44
URL: http://jojatjena.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0