bort med rödis hit med lilis

2011-09-03

Är trött på mig själv, när jag är så här. Är verkligen jätte hängig och orkar inte någonting. Tänkte börja läsa förut, men tom det orkade jag inte. Jag var tvungen att sluta läsa för att inte somna med boken i ansiktet. Jag vill inte vara sjuk mer. Hoppas hoppas nu att jag blir friskt till skolan. Om man är hemma från en dag, så missar man allt. Och det vill jag inte.

Vet inte om jag har berättat det för er, men jag har mobil igen iallafall. Jag tog över Annas gamla. Kanske lite seg, eller väldigt seg. Tar typ tio minuter bara för att skriva ett sms ;o Men jag har inte några nr kvar alls. Så ni får jätte gärna skicka sms till mig med ert för och efternamn i så lägger jag till er, Tackar ! Har dock inga pengar just nu, men jag ska skaffa fram lite gratis snarast :) har fortfarande kvar mitt gammla nummer, 0730622126.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad helvete menar du med rubriken? XD

2011-09-03 @ 18:43:32



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0