då är det natt igen

2011-09-06

Ska väl gå till sängs nu. Och få lite sömn i mig. Men det var trevligt att få lite gäster ikväll. Även att de kanske inte var här så jätte länge. Vart inte precis bästa kompis den här gången med Chivas. Men jag har ju hela nästa vecka på mig, då man ska vara hundvakt :D
Just nu har vi en annan hund här hemma. Blir en sån här "hundtid" igen. Har massa olika här hemma. Men kommer ni ihåg den här hunden?

var ett bra tag sedan jag visade bilden. Får fortfarande inte precis nämna hunden här på bloggen egentligen. Men bilden avslöjar väl inte allt för mke? Vovven ska iallafall sovaöver här inatt. Sedan åker hon hem imorgon igen.  
Men ska gå och lägga mig nu. Vi hörs imorgon igen allesammans. Godnatt! :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0