en dag med en fin vän

2011-09-25

Vilken superhärlig dag med Emelie. Filmen var helt fantastiskt den med. Grät inte så mke som jag trodde att jag skulle göra. Är väldigt ömtålig med sorgilga filmer faktisit, hahah. Men det gick bra. Och om du inte har sett filmen Jag saknar dig. Så tycker jag verkligen att du ska göra det. Den var bra och man fick fram skratt i den också :)
 


Ändå så var filmen inte ett dugg som jag hade förväntat mig. Men det var roligt att gå tsm med Emelie och se den. Och jag gillade deras dialekt, på ett sätt. Hahah.
Har inte än ätit någon mat än, och jag hoppar nog över det också. Tar bara någon macka med o´boy sedan innan det bli läggdags. Nu hade jag tänkt mig att läsa på religionen som aldrig förr. Kan en hel del av den, oväntat.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0