en "godnatt" bild till er

2011-09-08

Nu så har jag varit duktig och gjort både engelskaläxan och läxan jag har för mina ögon. Duktig jag känner mig. Jag har även hunnit med att skrivit lite till Emmy. Så nu förtjänar jag någon macka innan jag gå och lägger mig. Ska gå genom engelskan igen för att vara säker. Känner att jag inte kan mer än hälften, även att jag kan det. Men det går nog bra imorgon. Engelskalektionen är på morgon tror jag. Härligt start på dagen. Men vi hörs iallafall.

Med den här bilden säger jag Godnatt. Till er käraste läsare!

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0