en liten fräck flicka

2011-09-27

Duktigt Linnea! Har inte blivit av att plugga så mke ikväll. Mamma drog in till stan nu på kvällen för att träffa någon vän. Så jag vart ensamen här och har inte kommit igång än rikigt. Jag känner av att hela provet kommer gå åt skogen. Jag som lovade mig själv att ta i tag i skolan nu till åttan.

Blev inte precis någon ny design idag. Ser att klockan är 8 nu med. Vill ju se Idol fast det kanske är smartare om jag hoppar över det. Försöka med all min kraft med det tråkiga böckerna.
Fast jag känner, att jag iallafall måste ändra header. Så det blir lite skoj för er. Bloggen bli ju ändå ett år idag.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0