en sjuk Linnea

2011-09-03

Hela dagen har redan gått, och jag har inte hunnit med att göra någonting. Fast det kan bero på att jag sov till klockan ett. Ingen väckte mig någongång. De ville att jag skulle sova ut för att bli frisk. Gulligt av de, men jag vill ändå inte sova ända till ett. Jag försöker ju hålla dygnet på plats nu för att orka skolan. Men jag har inte blivit bättre för den lågna sömnen. Jag har blivit mke sämre. Hostan har kommit hit också, går och hostat hela tiden och snyter mig. Känner mig hur ofräsh som man kan känna sig. Usch !
Jag hoppas iallafall att ni mår toppen och gör något skoj. För min del så finns det inte så mke att hitta på. Det blir väl att sätta sig och försöka blir klar med boken Expert på att rodna och läsa ut den..

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0