förlåt mig igen,

2011-09-09

Kom på att jag inte hade skrivit något redigt inlägg till er på hela dagen. Jag får ursäkta mig igen. Men bloggen börjar bli lite tråkig nu förtiden tycker jag. Om det är någon som skulle vilja gästblogga så vill jag jätte gärna det. Jag tycker bara att det är superkul, och mina läsare tycker visst det med. Så det är bara att ta kontakt med mig antagligen här, fb, eller vid 0730622126 ;)

Har iallafall haft Marie och Shellby här hemma näst intill hela dagen. Så har varit lite social med dom och så. Förhöret idag med engelskan. Gick rätts så skaplig, mke bättre än vad jag hade förväntat mig faktiskt. Så får se om Mattias är lika nöjd med resultatet som jag.

Nu så tänkte jag faktsikt ställa mig i köket och baka en kladdkaka till kvällen. Blir att sätta sig framför tv:n vid åtta för att glo på Idol med. Kommer nog bli mysigt, så vi hörs! :))


Kommentarer
Postat av: Mollypolly

Idol är fan bra!

Tänkte söka dit, men det blev inte av :(

Får kanske bli nästa år ;)

2011-09-10 @ 15:13:32



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0