fredag eftermiddag

2011-09-16

Härligt med fredag. Hemkommen från skolan är jag också. Skolfotot tror jag att det gick bra. Bara om jag log i kameran så ska det nog funka. Haha, stog kanske lite stel med? Men vi får se när man får hem katalogen. Vart även med på bild till miljöbilder. Tvingade med stackars Izza på det, så jag hoppas att den kommer med.

Nu blir det iallafall att kolla läget lite här på internett. Så vad som händer hos folk. Vi hörs iallafall. Ska även också sätta mig och försöka få till ett bra svara på en kommentar som jag fick igår :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0