glasögonorm? nejtack

2011-09-15

Sådär, då är man hemma i huset igen. Och framför vid datan har jag också kommit till. Tänkte väl att jag strax skulle gå ifrån. Finns inte så mke mera interssanta saker att göra.

Imorse så gick det bra. Kände igen mig i sjukhuset och jag fick ha min gamla läkare igen. Hon som knappt kan tala svenska. Jag brukar aldrig skratta åt utlänningar som talar svenska. Men hennes sätt att prata på och hennes dialekt. Det kan man inte motstå. Så jag satt det hela tiden med ett fult flin och skrattade till lite då och då. Känner mig lite elak, men ja. Men jag ska iallafall få tillbaka min normala syn igen. Om jag tränar en träning som jag har fått minst 10 gånger om dagen. Ska väl funka om jag kommer ihåg det. Så jag är glad att jag inte hade någon allvarlig synskada. Så jag kan tacka nej till glasögon. Ville verkligen inte få det. Ni kan ju tänka er mig i glasögon så försår ni nog? ;)


Kommentarer
Postat av: Vendii

Hur tränar du dina ögon då? c:

2011-09-15 @ 20:19:31
URL: http://vendiidenfina.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0