har inga roliga bilder till er...

2011-09-06

När jag kom hem för en stund sedan, så trodde jag att en hoppande och glad hund skulle komma fram till mig. Men det fanns ingen. Jag trodde att vi skulle vara hundvakt åt Chivas idag. Men det kanske inte var just idag, kanske imorgon. Äh, jag vet inte. Kommer ju antagligen höra och märka något. Så nu vet jag inte redigt vad jag ska hitta på. Var ju beredd på att gå ut och gå och ta han om vovven. Men jag sätter mig väl framför tv:n lite istället :) orkar inte precis göra någon annat. Är trött och vill bara ta det lugnt.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0