I'm so close now to succeed in this

2011-09-20

Helloo allesammans :) hur står det till? Ser att klockan redan är sex. Ehm, vart tog dagen vägen? Så jag måste ju sätta mig ner och plugga. För kvällen kommer bli upptagen av duschning och tv:n antar jag. Så jag har väl inget val till att jag måste sätta mig nu.

Skolan har varit helt okej, som alla andra dagar. Började dagen med en orientering. Det första jag gjorde med mina vänner var att gå fel. Bara några meter från startlinjen så gick vi fel och "vilse". Och jag var inte så ren, fräch eller trevlig när jag kom hem från våran lilla promenad i skogen med alla träsk i ;) Sedan hoppade vi över språklektionen. Och om man räknar bort slöjden och elevensval så hade vi egentligen bara en redig lektion idag, som gick väldigt bra.
 


Så här såg Maria och Moa ut idag i skogen. Fast jag var så snäll och tog kartan och ledde dom hem igen :)


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0