jag vill kunna kalla dig för min

2011-09-13

Tack Emmy för inlägget förut idag. Hoppas ni andra gillade det också. Alltid lika kul när andra folk vill blogga hos mig, så säg bara till vettja.


Men nu, har varit ute med hunden och ätit mat. Har precis fått en ny mobil igen. Eller ny och ny, tagit över Annas. En mycket snabbare, fräshare, snyggare och den ser precis likadan ut som min förra rödis.

Men det är bara att ge hit era nr igen. Eftesom alla har åkt bort ännu en gång.

Studiedag imorgon, skönt. Då behöver jag inte känna att jag försover mig till något om jag vaknar sent. Snart blir det väl att sätta sig vid svenskan igen. Och kolla på idol om en halvtimme, om det är ikväll?

Kommentarer
Postat av: Malcolme lule

Aww så du fick tillback fin fina rödis Zeijlon? (måste vara så könt med en snabbare mobile än lilis)

2011-09-13 @ 20:59:27



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0