kommer just nu inte på någon rubrik

2011-09-14

Yes, jag är stort sätt klar med svenskan. Bara några få frågor kvar. Som jag inte fattar precis, så då blir det att be hjälp. Och då går det ännu snabbare. Får jag hoppas iallafall.
Nu går Chivas omkring i huset och piper och försöker få uppmärksamhet. Han var framme vid dörren och krafsade lite på den. Så om han kanske vill ut? ska jag offra mig och gå ut med honom. I det kalla vädret. Blir väl antagligen att göra det... Elller om jag får mamma till att göra det. Så slipper jag frysa och kan bädda ner mig under filt framför tv:n istället? ;)

Lille Chivas på bild :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0