lär vara trött ikväll

2011-09-11

NU har jag städat klart mitt rum och Bellas bur. Det tog mig en bra tag. Mer än vad jag hade räknat med. Det ser fortfarande förjävligt ut på mitt golv. Fullt med sågspån och hamstermat, så man kan knappt kalla det för ett golv. Så det blir nog att släpa fram damsugaren och damsuga lite. Usch, hatar att damsuga. Delvis för att jag är rädd för dom, och för att jag har tagit sönder våran damsugare två gånger på en vecka ungefär.

Men jag sitter just nu med en skål med kycklingsallad i. Rester från igår. Kände att jag var hungrig. Så jag såg att det stog kvar i kylskåpet. Duschningen har jag heller inte kommit så långt med precis. Haha, men jag är trött och det är en söndag. Alla söndagar är tråkiga och slöa. Och så känns det som att jag har så mke att göra idag.


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0