lite gäster på väg

2011-09-06

Chivas på bild, när han åker bil!

Jag hade rätt! Lille Chivas ska ju komma till oss idag. Nu på kvällen, om en halvtimme ungefär. Så det blir att ha lite gäster här då. Sedan så måste jag plugga resten av kvällen. Vet knappt på vad jag ska plugga på. Men det går nog. 
Sitter just nu har och har en filt runt om mig. Känner att jag vart lite frusen. Och lite musik på. Ska bara blogga färdigt. Alltså så ska bilderna ladda klart, och sedan ska jag gå. För snart så kommer de ju, haha.  

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0