Mamma Mia here i go again

2011-09-24

Har nu kommit från tv:n precis. Har suttit och glott sedan åtta på filmen Mamma Mia! med min käraste syster.

Åkte ner till Godishuset förut ikväll innan åtta. Köpte lite smått och gott. Har inte ätit lösgodis på hur länge som helts. Så jag passade på lite såhär en lördagkväll. Vart ju inget bak så. Plockade fram allt till det, men sedan såg jag att vi inte hade socker så att det räckte.

Nehe, men om jag skulle avsluta min Lördagskväll med en skön dusch? Min dag blev helt okej för mig. Massa plugg men har ändå hittat på lite andra saker :) hoppas ni har det gött!

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0