minns ni det lika mke som jag?

2011-09-12

Gud vilken dag. Och nu så är den över. Hela kvällen så har jag varit aktiv mot Chivas, pluggat svenskan och varit social med mina vänner. Imorgon så måste jag försöka att bli klar med svenskan helts. Så jag vet ju redan vad som kommer bli av med morgondagen. Precis likadan som idag. OM jag inte åker in till stan, som jag förmodligen inte kommer göra. 
Sedan på onsdag så är vi lediga från skolan, studiedag! Då så blir det förhoppningsvis till stan med mamma och Anna. Jag måste det, ett nödfall för min del. Sedan på torsdag så ska jag tillbaka till "sjukhuset" på morgonen. Blir att upprepa med mig och mina ögon. Om ni minns det? Har ju synproblem. Och jag var på sjukhus och hos opptikern i våras och ska tillbaka nu igen. jippie.

 

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0