miss a person very much right now

2011-09-28

Jag har nu ätit upp min middag precis. Är precis kommen från matbordet. Och så vandrade jag vidare hit. Ska först bara kolla läget hos alla bloggar och facebook. Ska sedan kolla på avsnittet på Idol från igår. Missade det för att jag satt här istället. Så jag tänkte kolla på det nu när jag ändå är ensamen i huset.
Jag skriver väl igen om någon timma antar jag. Ska då sätta mig med böckerna, igen. Gud, jag blir aldrig klar för att jag inte hittar viljan till att sitta och plugga om kvällerna. Får försöka bättra mig nu. Måste verkligen det !

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0