my heart is for you

2011-09-23

Jag känner av att jag är ganska så dålig på att blogga. Men det har varit så tråkigt på den senaste tiden. Det har inte hänt så mke i mitt liv för att jag har haft så mke plugg för mig. Men jag ska försöka att bättra mig nu :)

Sitter här i den ensamna huset. Med lite musik på och är social. Kommer antagligen sitta kvar här rätts så länge, om jag känner mig själv rätt. Men egentligen så borde jag behöva sätte mig och läsa på lite till prov och sådant. Har knappt någon tid för det ikväll. Några vänner kommer hem till oss och vi ska grilla tsm. Vem vet, årets sista grillning? Förhoppningsvis inte. 

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0