pappsen kom hem igen

2011-09-16

Och nu var jag inte ensamen längre. Pappa kom hem med lite smått och gott till mig. Tack pappsen! :D Så det blir att tjocka sig på massa onyttigt. Antaligen sitta här hela kvällen och vara social mot mina vänner, eller sätta på någon film.. hm?

Blev iallafall att baka kladdkaksmuffins under Idols gång. Så jag missade lite och så. Men ikväll så orkar jag inte ta något provsmak av muffisarna. Är för mätt. Även att jag inte har ätit något, bara en rad choklad ;)

mörk bild som är tagen av mobilen ~

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0